niedziela, 6 stycznia 2013

Była sobie koszula...

Dawno, dawno temu była sobie dżinsowa koszula taty... była :)

Kiedyś gdzieś w bezkresnym internecie natknęłam się na coś co spowodowało, że postanowiłam męską koszulę uczynić koszulą damską i oto słowa obróciłam w czyny, a za duża tatowa koszula zamieniła się w coś na kształt nowego stroju dla pań :)

Nie udokumentowałam tego zdarzenia mnóstwem zdjęć (niestety!), tak więc zamieszczam dwa zdjęcia z etapu kiedy ten ciuch był jeszcze nieskalany nożyczkami :)

Poniżej zdjęcia koszuli na lewej stronie (przygotowania do zwężenia):



Jak widać koszula jest spora, zarówno w pasie jak i rękawach (jak na mnie) i trzeba było dość sporo "ukryć". Po przeszyciu nie wygląda może jak ciuch z butiku z dżinsowymi ciuchami, ale świetnie się nosi do ciemnych spodni dżinsowych, czy legginsów (długością wolałam nie manipulować). Dodatkowo, żeby nadać jej oryginalnego stylu do kołnierzyka przyczepiłam dwa ćwieki - gwiazdy. Rezultaty poniżej:



Osobiście jestem zadowolona z efektu (z tym, że zdjęcie z wieszaka nie oddaje wyglądu na żywej osobie), tata niestety nie :)

Polecam zabawę z ciuchami!! I do następnego razu :)

2 komentarze:

  1. Zrób tacie rękawiczki ze swoich skarpetek i wszyscy będą szczęśliwi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gambling is legal in Ohio - CBS2.com
    Ohio 울산광역 출장마사지 is the first state where 과천 출장샵 sports betting 광주광역 출장안마 is legal, but the 밀양 출장마사지 law does not specifically target 안동 출장안마 states that offer legalized gambling. The

    OdpowiedzUsuń